sov gott <3

<3
 idag har jag varit i skolan, gjort en svenska text och tränat fotboll...:)
träningen gick jätte bra! har lärt mej en ny sak:) lärde mej en ny sak när vi spela skol -dm:) nu har jag precis skickat in min svenska text. E faktist väldigt nöjd med den:)
imorn e det kort dag - 13:20 , jiipiee:)

min vecka ser ut så här:
måndag= avklarad:)
tisdag = kort dag, plugga svenska:( och träning (prov på onsdag)
onsdag = träning/ar fot+hand + orientering med skolan
torsdag= vanlig dag:( + handbollsavsluting...
fredag= LLOOONDONN!!! med  brudarna;) <3 älskar er <3
lördag = LOONDONN!!!
söndag = LOONDONN!!!
(måndag = LOONDDONN!!!)

vi ska ju dit för att spela fotboll, men lite shopping blir det nog:) ska kolla på converse...ska även träffa min kusin:)
längtar jätte mycket till helgen!!! + slipper vi i skolan 2 dagar:)

 engelska flaggan:)

sov gott <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Alva du måste ju skriva att det var du som skrev det!! ;) <33

2010-05-18 @ 08:03:59
URL: http://envis.blogg.se/
Postat av: alva

jag vet:) kom på det sen <3

hörs:) <3

2010-05-18 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0